MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Pissed

Kategori: Allmänt

Drog t rb med tösen vid 20...stog utanför o lämnade över en del saker t Ljung, och tjötade lite.Pissvakten bad mig att dra,eftersom man inte får ha med sig barn dit?hmm...OK? vi stog för d första utanför,för d andra drack jag inget. Blev lite förvånade alla 3....Tänk om jag bara ville äta en burgare? yeye

Sen drog vi till Konsum på avenyn o lekte med deras spaceiga vagnar..Sessan hade kul.
Konstig dag idag..Har bara sovit..Efter dagis låg jag till 15.30....helt väck. Kände mig sjuk. Jag hostar lite nu iofs men d går över...AK har smittat mig..vad fan..Ont i hela kroppen.Enorm träningsvärk...förstår inte
Söta Susanne ringde mig förut..Inte pratat på många månader.Brukar bli några ggr/år. Men d känns som att man pratade igår. Ska hälsa på när jag har bil.
Vilket jag har hittat. Behöver bara nån som inte har ett liv (som mig) som kan hålla mig sällskap till Stockholm sen hem. 2-300kr för allt.X2000....
Men ingen nappar...vad e detta???eller jo..när jag först skrev att d skulle vara gratis nappade en del,men sen skrev jag 300....
Imorgon blir d besök av ex,gå på ktb 13.dra t kortedala 14,dagis 16... Herre...Fullt upp.
fan vad trött jag e ....


O den där lerums spelningen..Hmm..för att jag skulle vara så välkommen???( jo..av några vet jag att jag e)
haha
Risken att jag dyker upp e iofs 1 på miljonen men ändå..ORK..
Pain of S. låter kul dock.

Ne,CSI nu...länge sen jag kollade på d...o Criminal Minds...jag som varje vecka i många år satt fastklistrad vid varje avsnitt....så sket d sig när singellivet kom igång...Dock har jag min "Misstänkt" tidning på toa...Den kommer jag alltid följa.

Och fan vad jag vill ha hus nu..Hittade en för 6000/månad med gäststuga mm....Nån som vill dela?
Vill bara härifrån nu...orkar knappt vika kläder ens...diska...känner mig som en ungkarl..eller ungfru? haha...ne,jag e orkeslös...för mycket minnen o skit här...bott här i 10år nu..dax för att starta nåt nytt. Här kan jag inte stanna länge till.

Little fish,big fish..swimming in the water..

Xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: