MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Nu e jag nykter

Kategori: Allmänt

Nu e klockan 23.30 o jag känner mig normal. Herre...gårdagen var HÅRD.
Festivalen sket sig för en viss man låg o sov o hörde inte mina mess...Sen ringde han flera gånger men då var jag på väg till festen. Men vi träffades senare.
Tjejkväll....tjejen råkar bo 300m ifrån mig..haha.
Guitar Hero...herre vad flashbacks jag fick. Så mycket det har spelats i denna lägenhet genom åren.
Jag spelade inte utan jag o Carro trakasserade de andra.Mycket kul.
Komiskt hur världen e liten. Den tjej som en gång på högstadiet frös ut o mobbade mig i 2år sitter brevid mig och skrattar med mig. Ja..vad ska man säga...Vi söp o hade ball.
Sen vid 23.30 drog vi t stan. Jag träffade en kille jag hade kontakt med på en hemsida. Go grabb. Vi tjötade en stund sen drog han hem. Tiden gick fort...som vanligt. A. skickade ett mess till en gammal vän som jag verkligen saknar. Inget tbx,men d visste jag....tänker fortfarande på honom ibland med oron i bakhuvudet.....
Jag blev lite väl snurrig på hemvägen.Tur att jag inte var själv...VÄLDIGT tur. Jag borde ätit igår.. Hem o däckade. Upp 16...o lite emellan där me,för en hund ville ut.
17 fick jag Sessan. Vi gick till Tildas o träffade Jan o Hel...Haha..d var ganska kul. Jans unge sprang fram o tillbaka som en jojjo. Och jag rös bara av att se de dricka vin.
Jag o Jan drog till stan vid 18. De hem o jag till Kortedala. 7ans vagn och 20minuter senare var man framme. Matade mjaosarna (katter) och la mig på soffan med Sessan o mös. Jag var riktigt trött. Vi var kvar en stund o höll mjaosarna sällskap (inte för att de brydde sig så..) Hittade en festis i kylen...Godaste jag druckit på länge.
Sen 11 ans vagn till stan, handlade på Coop på backaplan. Salami o leverpastej..mums...imorgon blir d köttfärs.
KOm hem sent och Sessan hade svårt att somna...så til slut..vid 22 så.

Jag o exet träffade Eriks syster me...Jag är inte alls avundsjuk....var inte alls små arg när hon berättade hur underbart d var i Italien o värmen...hehe...Om 3månader e jag på kanarieöarna..hoppas jag...Se en palm för första gången...bada..dega...SOOOOOOL...fan vad nice d ska bli. Dax att spara pengar bara. Vi känner knappt varandra. Men kul ska vi ha.

Och jag e så trött på bilar nu så jag spyr... senast onsdag har jag bil. För jag vill inte ta vagnen till kortedala mer. Orka folk.

Herre vad hunden snarkar....golvet skakar!! och då menar jag SKAKAR....70kg stor hund som borde väga 25-30...ja..d låter!

Dax att nana snart...Fullt upp hela veckan...Sessan måste till sjukan. Hon klagar på huvudvärk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: