MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

No..ikke,nej..njet...

Kategori: Allmänt

Vaknade tidigt...tvättade,sen råkade jag somna...Vaknade av nallen 13.."Sover du??" jaaaa..."vi visste det"
Skulle mötas i stan 14..fixa tvätt,dusch ,grejja...o iväg med vagnen..Möttes 14.15..bytte ut mina gröt till nudlar (de fattade INGET av d jag sa...hahah)
Thai,thai....

Sen gick vi runt på stan lite. 15 befann jag mig hos adsapiens.Utanför där åkte d en båt som sprutade vatten..o massa folk.

Väl inne på A.S. pratade vi och hon tyckte jag skulle gå kbt. OK..shore.Värt att testa.
Förklarade även ex situationen med ny flytt,och hon höjde på ögonbrynet..."har man barn ska de komma först,hur kär man än är...d e alldeles för tidigt" PHU....jag som trodde ibland att jag hade fel iaf.

Efter sessionen satte jag mig i väntrummet,drack en kopp chöklää o läste en bok..(ja,jag läste:)
Sen drog jag till femman. Mötte AK o Ronja..vi traskade runt lite....
Sen hem,rasta hund så kom Anders o hämtade upp mig. Iväg till Ingered o kolla bil. Mamma börjar skälla på mig i bilen...jag skrek till slut.Blev så arg..O e jag arg kan jag fan mörda.. Hon betedde sig som en idiot och sa i princip att jag e värdelös.Så ska inte en mamma bete sig. JAg e för gammal, måste ha karriär,ha ett liv mm...Ne,d var jobbigt....hon började direkt efter att jag hoppade in i bilen o sa hej. Sen teg hon.
 Med tanke på att jag e bilexpert så var d en del som inte stämde. Park.broms lampan lös under tiden man körde.
Kopplingen lät som fan när den var i normal läge.Kan vara lamellerna...men d vet man inte.Sen tog bromsen ganska klent.Så ne...jag sa tack o hej. Det kändes inte rätt. SÅ nu har jag hittat en annan bil. I Vadstena...Nån som vill köra mig dit?? Antagligen inte....Får ta buss,tåg eller cykla? Ne
Den bilen e jävligt spacig o cool iaf..140HK...2.0 a. 6 växlad.

Jag som verkligen behövde bil. Ska ju fram o tillbaka från stan till kortedala lördag- tisdag...6ans spårvagn..here i come. Fuck...orka åka vagn i 25min. Men jag måste...ställer upp.
Jag e så snäll.Jag vet.....
Imorgon ska jag upp tidigt för jag får besök vid 12..innan dess ska jag städa..och så får jag Chippen..
 Sen kommer väl KarL hit som vanligt. Sen blir d nog Sticky. Måste dit för jag ska ge nycklarna till Ljung.
Tur att jag har vip kort. Fast jag måste till RB för att säga HEJ till Erik i 1h...lovade honom d förut,för jag inte sprang efter honom på stan o hejade...jag e ju lat...orka springa.
Och lilla Paavo blev en facebookare för 2 dagar sen..haha...jag som inte vill vara en användare måste nu,för d e så jag o AK kommer att kommunicera nu i 2v.

Ne...äta klart nudlarna o läsa "Misstänkt" favvo tidningen:) o kolla tv samtidigt. E ganska tillfredställd o glad idag. Har ju varit på massa äventyr.
Och ajg o hunden lekte en del hemma...sprang runt i lägenheten o jagade varandra..vad söt hon var..



Faaaan...hittade godis i skåpet....vad gör man inte när han har röda veckan...man tröstar sig lite...
Och jag fryser oxå...kan bero på att jag i alla år har alla fönster öppna..även vintertid...kan inte andas annars..o fläkten snurrar runt den me...ligga sked med hunden inatt igen då

Kommentarer


Kommentera inlägget här: