MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

No more rb

Kategori: Allmänt

Detta var fan sista gången jag var på rb...orkar inte.
Blir mitt gamla hak framöver....där jag hängt i 13år.
Tur att man har Vip kort. Var där igår,o träffade de jag var på restaurangen med...o så träffade jag en del gammalt folk:)

Ja,igår var jag på Vasastan o tog några öl..Så kom Jan dit o joinade oss. Vi sjöng för Andreas,då han fyllde år.
D var nice:) Mike var aptrött....hade skitkul åt honom. Sen drog jag o Jan till RB o satt med 4 äldre män...haha..d var kul..jag blev bjuden på 2 öl..o båda 2 hade jag råkat knuffa till så de dog..Hahaa....pinsamt men kul.
Messade Illern...men inget svar..som vanligt.O nu känner jag att jag lägger ner d.Orka Jaga...
Addade honom på facebook inatt,vilket jag ångrar nu...kan fan inte ta bort d.

Jan drog efter 2h..o jag var på Rb alone.Lärde känna en kille som jag tog med till Sticky.
Tror han hade trevligt. Stockholmare....Drog hem ganska sent:)

Idag kom exet med barnen....har de hela tiden tycker jag...o inte kan han ta de nästa torsdag heller...ingen som kan ta de...jag har panik o stress...har ingen bil,ingen barnvakt..o jag kan inte ändra stockholm..allt e ju bokat o fixat o jobbet kan vi inte ändra heller....Känns så där bra...Sa till han att jag ska annonsera på Blocket..efter barnvakt...hehe...SKÄMT! Vi har börjat bli vänner igen..Känns bra. Inte bästa vänner,utan mer vänner för barnets skull...men nu pratar vi om d mesta....
Nu ska jag mysa med Sessan:) i soffan...e trött...sov inte nåt inatt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: