MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

No car

Kategori: Allmänt

Idag har jag sovit...rastat hund,sen promenix till coop..köpte lite grönsaker o cigg..fick nickokick...inte ens gott med ciggen idag.
Sen på väg hem frågade jag 8 pers om man kunde få skuts till nya bilen..o ingen kunde idag.Men imorgon har jag nog skuts.Känner mig helt naken utan bil. Kan ju inte göra nåt...
Snart ska jag ta en promenad..fast jag känner inte alls för d...orkar inte vara på topp o tjöta.
E ganska deppig för igår..2 personer som bara avslutat vänskapen på ett konstigt sätt...O jag fattar inte varför..har inte gjort de nåt...allt började så bra,och sen tvärstopp....fast de båda e ju deppiga..men men..jag tror jag vet varför allt e som d e...folk lyssnar för mycket på andra.
Så nu har jag sagt hejdå till facebook..orkar inte.
Inte mycket att se framemot nu känner jag.....jag ställer jämt upp för alla,finns där,oroar mig..o jag får inte mycket tillbaka....ne,jag e off idag med. Och trött som fan. Ska läsa aftonbladet.
Xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: