MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Nicest day ever

Kategori: Allmänt

Centralen 12.25...o vi åkte till Skövde,vi 2. Skrattade på vägen,läste tidning o vips var vi framme. Blev upphämtade av Petter. En osäker försäljare på Toyota. Kollade på bilen o efter 5minuter kom Mar. Vilken överraskning.I LOVE YOU SO!! Jag provkörde bilen i 5minuter sen tbx. Jag o Mar besiktigade den en del o klagade på främre däck. 100% nerslitna. Som kompensation fick jag 2 helt nya däck. Under tiden bilen var på verkstaden åkte vi 3 till centrum o åt på Donken. Hade askul,garvade o pratade sex. Haha...Min mascara försvann på vägen. Jag åt Chicken Wrap. 20kr..Skitgod..men så liten:(
Sen tillbaka till Toyota o fixade papper. På kontoret började vi spåra ur. Stackars Petter....
Han var illröd i ansiktet men vågade inte skratta. Vi garvade så mycket att vi höll på att dö. Han var tvungen att gå till ett annat kontor för att fixa papper "a.k.a" garva...Vi gjorde hans dag iaf.
Sen betalade jag o så åkte vi hem. Kortedala,hämtade Sessan,sen Majorna o lämnade av Karl. Kom hem sent.
Helt slut. Väl på msn får jag roliga frågor av min tydligen blivande kille och när jag får panik ringer Pannkakan o räddar mig.Phu.TACK!!

Imorgon blir d soc:) Sen gör jag nog NADA.Promenera med hunden blir d nog.
Fredag gör jag inget heller,kanske hjälpa Kai..men d e osäkert....Om man ska till Landvetter o fika kanske? Om de e hemma...eller om man ska till Högsbo o fika? Kan ju göra d t helgen med iofs. Skönt att komma från stan o krogen. Ska väl även träffa Tuppen.. Men nästa vecka...ojoj..då e jag med Helgon o tar en öl på Järntorget...Ska bli spännande. Sen vill jag nog kolla film hela veckan. Får se vem som e på.
Oftast ingen.....

Hoppas dekalerna kommer innan fredag...o som mamma sa förut "Och jag hoppas inte du sätter massa skit på bilen nu" Jag kollade på henne,sen på min styvfar,och han började skratta först,sen jag....Vi titta på mamma allihoppa o sa "eller hur"....
PIMP MY RIDE....d e jag d.Nu har jag barn,hund o bil.Även min husvagn. Ett hus som fattas bara..Tjat om hus..jag vet.
Men nästa år så....jag vill ju bara bort härifrån.Ligga i en hängmatta (som jag har på landet) o bara vara....Nice.
Tack Roger för hundrastning!!

Och grattis till Susanne o Maria för era barn som kom denna veckan!!!

Ne,Fångarna på fortet nu,o mysa i soffan med blåbärssoppa (igen)

Xxx
Adios,adios

Kommentarer


Kommentera inlägget här: