MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Nice dag

Kategori: Allmänt

Sov efter att morsan drog...upp 18 o drog till Kortedala,hem till Sara..Kom dit 19.15. Satt o tjörta,fikade o fick med mig mat hem:) På fredag ska jag få ännu mer...Jag har d bra jag...Imorgon blir d Fjärås,sen stan med Jan.Åka runt o grejja. Sen 17 ska jag vara på Hornbach med hundarna o möta upp Mir. Hem hit o tjöta...Jag har d bra...Fullbokad hela veckan..som vanligt. Bra med vänner...
O har man bil e man ännu mer poppis..hehe...nedå

Vill fixa diskanter i bilen..Undrar vad d kostar...Hmm...Vill ju ha högre ljud i bilen...diskanter is the shit.
Blev ingen tös idag..Han hann inte..SOM VANLIGT..vi har massor att prata om...men men
Fan vad jag e trött...o snart ska man upp o vara chaufför. Messade stackars RB föraren inatt...om han kunde köra hem mig,så var han visst i trollhättan...Vad fan...så jag fick gå o frysa i 1h hem:(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: