MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Nervösa dagen /Bil Återträff

Kategori: Allmänt

Somnade sent...Satt i telefon i 1h inatt:) Vad gör man inte för sina vänner?Man följer de hem via nallen.

Vaknade 10..käkade,kollade bil.
Fick ett mess imorse "RING MIG" från Anders..Ringde o han svarade med ledsam röst o sa "Jo,vi pratade med försäkringsbolaget...du fick bara 25000 för bilen" jag blev ledsen som fan..o frågade om han skojade...han svarade JA...du fick 46000:) och så minus självrisk mm...jag e nöjd. Bästa F.bolag att ha att göra med. Faktiskt. Länsförsäkringar. Pratade med grannen och de har haft samma och fått bra med hjälp. Uppskattas som fan i denna svåra stund.
Mannen (Kai) kom vid 16..fick åka Alfan:) WRoooom..fick nästan hjärtinfark.
Haha..Vi åkte till bilen...Fick ju tömma allt...Ja,vår resa var ganska rolig..kan bero på att jag e STÖRD? Han e nog glad för att han flyttar från gbg:) haha
Såg bilen och fick väl en chock....Herre...Skickade ett mms till exet o han sa väl Änglavakt...verkar inte som att han bryr sig om jag skulle dött eller ej...Hmmmm.....


Tömde den på allt....Sen tog vi lite dricka o kollade på begagnade bilar....(från 90.000) hahaha...beganat...yeye
Petra o Roger Moore passade Sessan. Fick sen höra att de där ungarna,som ingen gillar,drog henne i håret o var otrevliga. Som om de aldrig sett en vit människa förut....Blev jävligt arg...Snart drar vi dit o pratar med deras föräldrar.Förstör vår gård,snor våra saker o nu detta?
Nyss fick jag tag på en hyrbil för 1v:) En Nissan Qashqai...Eller som jag kallar den "Cash Gay"
Jag hatar Nissan....o då menar jag HATAR NISSAN.

Yeye...
nu satt morsan o pressade mig på msn om bil..E bara arg o ledsen...hon säger saker hon borde vara tyst om ibland...typ som "Du har problem,d vet du?"

Imorgon blir d ....ja,jag vet inte vad..HELST inte RB....Lilla london?Sticky?Lilla london blir nog bra.Eller Babar...eller Dingo? ställen man hängde på förr...Sajdan,Dingo o sticky..
Nu ska jag tvätta snart,o imorgon storstädning.

Sessan somnade på golvet förut...brevid mig..gosis:) La henne på soffan o snart blir d i sängen

Beklagar en nära vän som blev singel idag...:( Blev ledsen fast ändå inte. Visste på ett sätt att d skulle bli så. Och en annan har d inte heller så bra.Hmm..då börjar folk göra slut nu igen? Alla var lyckliga under sommaren..alla fick sina män/brudar...o nu ändras allt igen...Man kanske borde vara ensam o singel hela livet?? ne..d e ju iofs inget kul..Leva utan kärlek o värme...nee

Undrar hur d går för JAN..vågar inte ringa ju

Fan vilket tråkigt liv jag har....d händer inget alls...men ändå har man så mycket att skriva om?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: