MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Morn

Kategori: Allmänt

Sitter o kollar bilar. Dricker kaffe.
Ja..Jag chockar folk nuför...äter  kött o dricker kaffe. OK: jag fyller koppen med 1/4 kaffe o resten mjölk. Mer kan jag eller vågar jag inte dricka ifall nåt händer. Pga min skjukdom. Så jag håller mig t detta. Och det funkar bra hittils.Kan ju dricka cola så...fast inte en hel burk.

Och så har jag sökt jobb på ett stort musik företag:)
Får väl se:):)

Idag blir d Statoil, sen stan vid 14 o köpa nudlar vid kungsportsplatsen...12st...för 12 dagar..e så jävla pank nu.
Sen möta Jan o mingla på Herkulesgatan. Sen hem o städa.

Inatt kollade jag på hus. Funderar på att hyra ett. Hittade en del. E man 2 e d fan kanon. 5-7000kr/månad..med trädgård mm...o nära stan..d e d jag kollar på. Måste vara nära Gbg pga jobb,dagis mm.

Ne,nu ska jag ta mig ett bad o sjunka ner i djupet ett tag. Läsa biltidning o drömma mig bort.
Fan vad jag vill ha en unge till...blir ju inte yngre direkt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: