MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Mina drömmar

Kategori: Allmänt

Inatt hade jag sjuka drömmar...
Hade ett illerliknande djur hemma...Haha..komiskt..fast den var större,svart o lurvig o pissade jämt i köket..Det luktade kattpiss...och det enda jag fick göra var att jaga den och städa golvet. Hmm...vad kan detta betyda??
Sen drömde jag om Jans spöke i hallen...Det var en liten pojke som inte var så snäll...
Hmmm...jag sket nästan på mig i min dröm.

Diskuterar detta med Marie..du har massa dålig energi runtomkring dig...sa hon..
Jo tack..jag vet...jag måste bli ren..hahaahaaha....eller älg..eller hjort...
eller nåt...

MEn jag älskar dig enormt gumman!! Och jag e glad att du tycker jag e rolig fastän jag e deppig...De flesta kan inte tänka sig att jag e en person som ens kan deppa för jag visar leende.Bra d...alla behöver inte veta min negativa sida....jag ältar inte bland folk..bara de som känner mig som mest....fast där gör jag ändå det med leenden emellan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: