MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Lite besviken...

Kategori: Allmänt

JAg har haft barnen i nästan 1månad,för att exet jobbar o dagis har stängt..Nu e d jag som ska jobba och han kan inte ställa upp? ta pappaledgit en dag...för d handlar bara om en dag...
Jag har lixom ställt upp hela sommaren här...D e d enda jag grubblar över...Ne,han kan inte ta ledigt för han e helt ensam på jobbet o blabla...men om han skulle bli dödsjuk...skulle han inte kunna ta ledigt då?? hmmm...han visste om detta sen länge...att jag skulle iväg 1v...Har man barn kan man alltid ta ut en dag.Ne,jag e lite pissed..för jag har ställt upp i 5v


och så tappade jag bort min välkända keps...jag hade den på vagnen...sen e den borta...Jag e sur som fan...
Enda jag gjort idag e kollat bil på blocket..SKa ta fram min begbilköp guide o läsa om varenda bil..IGEN...o kolla om jag kanske ska ta en annan...för jag har bråttom...Men helst ska d ju vara en toyota..i värsta fall en VW..
Tösen kollar på Johnny English o jag försöker få henne att sova..Hon e pigg som bara den

Imorgon blir d akuten,sen ev hyra bil.Sen får jag besök:):)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: