MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

inte

Kategori: Allmänt

Jag ska inte gråta...jag ska vara stark...
Jag ska inte gråta...jag ska vara stark...
Jag ska inte gråta...jag ska vara stark...


jag ska vara glad,jag ska vara stark
Jag är stark men ändå så svag
Nerbrytbar...jag är en pantburk..

Lite komiskt...hur alla känner alla...
En viss person addade mig på FB igår...K-H-N.
Vi har jobbat ihop, o umgåtts en del. Speciellt jag o hans gamla polare.Vi var väldigt tighta förr. Hördes av varje dag.
Och så pratade jag o K länge på fb förut. Trodde inte han kom ihåg mig,men så ramlade en slant ner.
Komiskt....komiskt....

Världen e fan liten.

Och ja
jag ska inte gråta....jag e stark.
Och ikväll ska jag ha kul. Vara stark.Visa ett starkt yttre

Och ingen Sam under helgen...Men d visste jag ju....han e ju fattig.Men snart ska vi hitta på nåt..Stenungsbaden eller nåt

Ne..jag e stark.
Men jag fryser...kallsvettas

Dax att tjöta vidare med Tuppen då..
Sen vila, gå ut med världens största labbe..(70kg)
Sen kommer min KarL...som ska vara nykter ikväll...Muhahhahaa...den dagen....den sorgen









Och nej...menar inte att kasta skit på dig...gör jag inte...d e situationen jag kastar skit på...men jag ska inte mer...vi ska lösa det hela du o jag.Jag ställer upp. Vill inte heller bråka. Tack för besöket o snacket...kändes bra...sköt om såret!



Saknar en viktig man i mitt liv..."V"...drömmer om honom mycket nuför igen...älskar han för evigt.
Men snart ses vi kanske.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: