MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Igår

Kategori: Allmänt

Igår var jag väl deppig,som ni vet...men jag gick på date iaf..Jag e inte den som bangar.
Färjan till Klippan,och han var så klart seeen. Vi gick en lång promenad o pratade..Eller pratade vet jag inte om man kan kalla d för...Vi hade bara sjukt kul.Haha...massa skämt o ironi. Men han skulle hem o plugga o jag skulle möta KarL.Så jag gick från jeagerdorf till kaptensgatan och så tog vi vagnen till stan.
Gick till Rb...satt ute o tjötade med folk. De flesta var där igår.
Paddan me...trodde han ogillade mig...pga måndagen.Men så var d inte...
Vid ständags drog jag, KarL o A. mot brunnsparken,och eftersom klockan var MYCKET så kom d ju inga vagnar. JAg skulle gå hem,och de hängde på. Vid brunnsparken mötte vi en alkis som ville sälja 2 filmer.Vi hade inga pengar och han blev förbannad och slängde ena filmen i ån...Hmmm..OK? Då sa jag till honom att ska han göra så med film nr2 kan jag lika gärna ta den. Då åkte den oxå i ån.
Sen ville han sälja 1l whisky t oss för 50 spänn...Haha...den var oöppnad med stämpel,men jag vette fan vad d var i.Och A. o KarL börja ju tjafsa både med honom o varandra...Snark...
Iaf så drog vi 3 hem t mig. Satt o tjötade lite,tog en öl o åt massa mackor. Sen hade KarL roligt med min hund i 1h och jag o A. la oss vid 6..Sen drog KarL.Men min hund hade iaf väldigt kul:)

Upp 10 idag,och jag avbokade terapin. Ska dit imorgon ist. Idag ska jag träffa Niklas,ta en öl,men innan hoppas jag att jag befinner mig utanför Lerum o köper bilen.
Ne,ska lägga mig lite till...Sovit 2h..Haha..Helt död.

Klagade ju hos Statiol för några dagar sen me..och jag ska få 300kr i presentkort...Ganska OK.

Raderat alla sms i nallen,så nu har jag inte kvar illerns nr..Jippie:) Han e mer än nöjd o jag e nöjd. Avslutat kapitel.

Xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: