MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

hmmmm

Kategori: Allmänt

En av de sämsta sakerna med att vara frånskild,varannan vecka grejjen...e att ens barn ofta ropar efter pappa..efter hunden...nästan varje dag..D e ganska jobbigt. "Var e pappa?" "E pappa hemma?"
ja..d gör ganska ont...ingen kan ersätta vare sig mig eller pappan. Att ge ens barn den riktiga familjen samlad under ett tak e d finaste:) Slippa lämna/hämta fram o tillbaka varje vecka..Ne..jag bara tänker..för många pratar om detta...o många försöker hitta tbx...fast jag e inte kär alls,men för min dotter o hund skulle nog känslorna kunna hitta tbx..


Och Jan. tack för ditt fina sms jag fick nyss!!
Ingen hund idag,för jag hörde visst inte nallen förut...jag somnade ju:/

Mums för denna goda sak jag nyss drack...1hel liter:) jag e grym på att mixa...på mina förfester e vi bästisar..
Detta e morgondagens frukost som jag drack nu ist:) för jag lär sova till sent imorn.Och frukost e ju dagens viktigaste måltid...så jag tog d några timmar tidigare bara:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: