MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Håll

Kategori: Allmänt

tummar o tår,för jag kanske har bil denna vecka...
Blir en Nissan Almera-03...om jag kan pruta ner den:)
en cool liten 5döddars. Och den har kamkedja:) Jippie....slipper den kostnaden tillkomma om remmen skulle bli för gammal. En kedja håller livet ut....nästan...Men HELST vill jag ju ha en avensis-bilen utan problem.

Frågade Anders om han kunde köra mig dit i veckan...så får jag meningen "jag är ledig från o med v49" haha...jätte kul...får höra med exet om han kan/vill...SNÄLLA DANIEL?!?! vet att du läser detta...:)
tydligen läser 3 pers mina inlägg...3 pers som inte vill ha med mig att göra...så då undrar jag "But why??"
Jag läser inte nåns inlägg som jag inte har intresse för alls....Men men....Mitt liv är ju inte intressant nånstans...Den är bara tragisk...och rolig med massa förvirrning samtidigt. Borde läggas in med "Skitzofren" stämpeln i pannan...jag vet...och efter det ska det stå "rolig"...för jag vet att jag får folk att le...Så "rolig skitzofren"..d e jag det.
Okomplicerad med massa komplikationer...Hmmm..lät kul,men d e så...Jag är problemfri med massa problem.

Och så frågade jag Paddan om han kunde passa min hund på avenyn i 2min så jag kunde köpa cigg..No answer...rökt 1cigg idag..vilket iofs e bra. Men jag behövde en cigg....tröttsamt när folk inte kan svara...Idag har folk varit off...
Han frågade om jag ville ta en öl...sen plötsligt ändrade han sig...en iller som inte ville han mig där....typ

Nu kanske man ska kolla tv...kom hem 00...gick relativt fort att komma hem..7an till brunns sen 5an hem...tur att d bara tar 3min med vagnen hem:)
Sen blir d nana dax,för imorgon väntar en ny dag.Undrar hur den blir.....bättre än dagens hoppas jag...

Sen undrar jag en sak.
Om japaner...Japaner har ju högteknologiska saker i deras land,med rövtorkare på toaletterna,allt e modernt.
Och så när de kommer hit tar de kort på varenda onödiga sak som finns?
Som ex:
När jag för ett tag sen handlade på Coop, höll mannens fru i en liten campinglampa...Fråga mig inte hur många bilder de tog på den 49kr lampan,men det var MÅNGA!Frugan poserade med lampan och log så fint så...
Så ok,japan har inga lampor tydligen.

Exempel nr 2,igår när jag var på väg hem, står en japanare och plåtar "gångbana gubben" på gatan..Hmmmm...
OK?!?! där tog han oxå en del bilder.
Antingen var han störd, eller mer störd,eller så kom han just ut från finkan där han har varit inlåst i 40år,eller så var han bara en vanlig japanare?!
Bra fråga.....jag funderar för mycket i mitt liv..jag vet...


/Xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: