MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

GÖÖÖÖÖTTT

Kategori: Allmänt

Äntligen har man bil. Hämtas imorgon:)
I Skövde...Tar tåget 12.40 sen hämtas jag upp av bilfirman:)
Och eftersom d e ett stort företag har jag 6mån garanti.....JIPPIE...
Dekalerna är redan beställda..(på kredit)..blir massa dekaler på bilen som vanligt:)



Blev en Toyota Avensis-01.Fick den för ett bra pris. Endast 2 ägare..och den är jätte fin i lack mm.
Och den har KAMKEDJA!! ser d på sidan av bilen "vvti"jiha
Kristian som var så snäll så han skulle fixa mig en bil till helgen.
Men jag e överglad nu...för då kan jag åka till Aero Show t helgen. D e ju gratis..För mig iaf...för jag vet var man står o kollar..(gratis) man har 1000ggr bättre koll där än om man betalar,för här e man nära landningsbanan:)
Jiha...hoppas på bra väder.
Jag e även sugen på att börja skjuta igen. Jävla Kristian...pratar ju massa om allt sånt.
Måste ju skjuta upp....har ju jägarexamen men bara teorin som e klar.Fy skäms...
VIll skjuta pistol oxå.Mycket jag vill....

Haft ett trevligt samtal med ett gammal gammalt ex, "helgon" o KarL ikväll.
KarL kanske följer med imorn o håller mig sällskap på tåget...*me hope*

Annars var jag på kbt (d var jobbigt o mycket..men d e d nog värt),sen kortedala sen hem o kollat på hagel o storm utanför fönstret. På lördag e jag bjuden på spelning,men ingen barnvakt..SUCK..jag som vill fira min bil o hänga med gamla folket.

och nu fick jag ett mess om fredag oxå "kan du hjälpa mig med en sak??jag bjuder på pizza o öl" vad fan..
Kai..du e go:)
Nu ska jag sova lyckligt:)

xxxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: