MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Goat

Kategori: Allmänt

Hämtade getmjölk nyss från Petra...smakade väldigt annorlunda...o väldigt dyrt...46kr/L.
Jag köpte dock bara ½l. Men ja..smakar annorlunda...så jag blandade i lite o´boy.Mums

Nu e jag hemma. blir ingen öl med Niklas...haha..men d visste jag ju. Dock vet jag att han skäms. Hans hus ska besiktigas imorgon.

Så ist blir d en öl med AK senare. Vi har en del att prata om, för sen ses inte vi på läääänge. Måste prata med Ljung oxå, hur vi ska göra med lägenheten. Hoppas han e ute ikväll.

Funderar på vilka jag ska besöka till hösten..
Och det lovar jag till 100%

Helena
Marie
Kai
och pappa...

alltsom allt 2000km:)
Och bilen köps imorn:)
Denna här:
Synd att d bara e 116hk....jag gillar ju fast cars...men men..o ingen spoiler har just denna heller...vad faan


Kommentarer


Kommentera inlägget här: