MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

FÖRBANNAD

Kategori: Allmänt

Över d hela med flytt.
Min dotter har ju gått igenom en stor separation,sedan en flytt. Nu ska hon få uppleva en flytt till,och dessutom bo med 1till.
Ne,jag e förbannad.Skulle hon inte finnas skulle jag skitit i d så klart,men nu e hon inblandad. Min morsa o vänner skulle döda mig om jag gjorde nåt sånt...de skulle nog undra om jag var dum i huvudet. 
Ne,d e riktigt osjusst....2 flytt på bara några månader...njea...och när barn e 2 är de känsliga....därför hon mår dåligt hos mig...eller dåligt o dåligt.Men hon har sov svårigheter och mat svårigheter. Och rop efter pappan o roxy.

Vill bara lämna allt o fly. Jag blir så ledsen av det hela bara. Se henne må dåligt,och flytta igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: