MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Förbannad

Kategori: Allmänt

Jag är ute o festar en del. Ja..d gör jag,men jag lämnar inte min unge till allt o alla.
Jätte kul att folk får för sig d ena efter d andra bara för att jag söker barnvakt på facebook. När jag skriver så e d mina närmaste vänner jag skriver d hela till!
Och ja.jag festar.Men jag tar fanimig hand om min dotter mer än många andra. Och ja,jag unnar mig spelningar då o då när jag har henne. Jag lever o har ett liv. Och d handlar om 1gång/månad jag lämnar bort henne. 1gång/månad hon sover hos mormor....E d så jävla fel?????????????????????
Och hon är med farmor elller mormor då. Och det e fan inte ofta! Och så blir d inte när jag väl hamnar i ett förhållande..då blir d inga utgångar..men nu e d ju inte så
Ta reda på fakta innan ni säger olika saker till folk!
O Sluta lägga er i mitt liv,speciellt ni som inte har barn! Ska bli kul att se hur ni blir som förälder!
Att Sessan inte mår bra hemma e för att hon har separationsångest. Ett vanligt problem hos en 2åring. Men tydligen så ljuger jag.....hon sover jätte bra här. Tack för förtroendet. FUCK THE WORLD!
Jag e fan ingen dålig mamma för det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prata med MIG om du undrar nåt eller hört nåt!

Och e man en singel mamma och har en mormor o farmor som kan ställa upp då o då..vad e problemet? Hon måste fan vara med de oxå ibland.o d e fan inte ofta! Och hon mår bra av d. Vad fan e problemet??

Skulle du vara singel skulle du gjort exakt samma sak,så kom inte och säg nåt!
Tack o hej
Nu ska jag ut o vara förbannad.

Mind u´re own business, not mine!!!!
Ne,jag ska väl sitta inspärrad o må dåligt livet ut....ska sluta vara glada jag o må skit istället.
Hela helgen pajjade för mig nu...

Folk ser mig ute ofta (lågt att inte berätta vilka..när jag undrar 5ggr)..Haha...jag ser aldrig de..märkligt nog...Eller jo,i juni...på min lediga vecka när jag var ute varje dag..so?? gjorde många av de oxå när de var singlar o hade barn....so?



Och var fan e Tuppen när jag behöver honom?? vad fan...får la messa o kolla

Så...nu kom han:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: