MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

:)

Kategori: Allmänt

Igår storstädade jag,sen iväg o hyrde bil....Tog "bara" 45 min..kommer att klaga nästa vecka...Och då var allt inte klart.
Herre vilken bil...VÄrsta jeepen...Kände mig 2m lång plötsligt.
På kvällen mötte jag KarL o tog en öl på O´learys...Sen drog vi t RB. Tvingade dit AK...hade trevligt...Attila kom oxå. Ne,d var nice. Alex sista kväll. Jag fick en del öl o shottar o nu e jag så där pigg på att köra.
10 ska jag möta ett gammalt ex bästa vän..Ska få min kepa tillbaka:)
JIPPEI....Sen Kortedala,hämta AK,sen drar vi....
Hemma Måndag!!

FÅr C om C. hör av sig i Stockholm. Och exet. FÅr la C....

Fan vad jag har ont i huvudet....Jävla KarL...

Nu ska jag ta mig ett bad o dricka mer oboy.

 ADIOS ADIOS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: