MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

En person

Kategori: Allmänt

...bjöd in mig på ett evenemang.
Skulle vara jätte kul att komma
Men jag känner mig inte välkommen....

Speciellt om Han kommer,vägrar jag.
Men d skulle vara jätte kul...se alla igen..
men som sagt,jag är ju inte välkommen
Så jag förstår inte varför jag blev inbjuden...men alla kanske inte har nåt emot mig..bara en del...
jag har trots allt inte gjort nåt mot nån.
Mycket funderingar...för mycket frihet-ledig tid tänker du...Tvärtom...jag har jämt fullt upp.

Ikväll fick jag hjälpa Johan. att skriva ett klago mail om en parkeringsbot. Jag e ju expert på att klaga så jag håller tummar o tår. Får du rätt,har jag fan rätt till en öl!!! Jag brukar dock ofta få rätt på saker o ting.




Om detta var din sista dag
vad skulle du göra då?
Skulle du ringa mig då?
Skulle du sakna mig då?
Skulle du bara vilja vara ensam?
Skulle du ens tänka på mig då??

Jag skulle ringt dig sedan hoppat från en klippa
Känna friheten om det ändå var min sista dag.



Xxx Adios

Kommentarer


Kommentera inlägget här: