MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Das Krog

Kategori: Allmänt

Skönt med vänner...slippa krogen...fast jag har 2 grupper av vänner...de som e hemma,o de som går ut. Denna veckan blir d grupp 1. De som inte går ut.
Jag e sjukt trött på krogen,igår blev jag enormt ledsen bara --U win..I loose--....SÅ VARFÖR GÅ UT HELA TIDEN?? som jag får höra...ja....bra fråga...
man e rastlös? har inget att göra på kvällarna? Ensamhet? Komma ut? Se folk?
Vet inte....en kombination.
O ju mer jag går ut,eller varit ute,ju mer snack...o jag pallar inte d nu...har för mycket i hjärnan redan. För mycket som händer i mitt liv nu.
Men nu går jag ut mycket mindre än under sommaren...väldigt skönt....Hade en period där jag gick ut varannan dag. Nu vill jag bara umgås med mina bästa vänner mer..Jan o Mir o Sara. Men d skulle vara trevligt att ta en öl med de nångång...för d händer aldrig att vi gör d.
Helgen närmar sig o jag undrar vad jag ska göra.Familjen kommer ju hem o jag vill ju se de. Men samtidigt vill jag inte ut på krogen utan vara hemma hos nån...Vill/borde åka bort...Vet inte var..
Bort från stan..Så blir vissa glada på krogen..Slippa se mig...Vet att d e så...för en del e jag glädje...för andra,som inte känner mig e jag väl..i vägen?? 
Men men...
Får se om jag hamnar hos MANNEN t helgen...han ville d,men jag vet inte...Har ju lovat i ett halvår nu dock...borde d..kolla film o tjöta. Fast vi e ju ovänner....hahaa...eller var...
Vill verkligen bara glo film...Har fan aldrig på tvn ens...för jag e knappt hemma...Ne,popcorn o film. D vore nåt. Sällan man gör sånt bara. För jag umgås mest med grupp 2. Men nu blir d ändring.


Och jag har fått ett jobb...elller ja,d beror på mig. Vid Järntorget av alla ställen i Gbg.
Jobba för en designer:)
Borde ta chansen,samtidigt som d skrämmer mig att komma ut på arbetsmarknaden efter 4år som sjukskriven/arb. lös.
Klart det är skrämmande,stressande. Det e ett jätte steg. Men d blir 10-14 i början. Och pallar jag inte kan jag bara gå hem.

Så nästa torsdag klockan 11 ska jag vara där på ett besök.
Jag ska få jobba med webshop,och massa annat.

Ja..d e väl bra d.Men vi får se. Det e mycket nu som sagt. Och inte blir d bättre av snack. Jag vill bara ha lugn o ro. Kollar hus för fullt....

Nu ska jag sätta på tvn, göra mig en macka,tänka på folk o försvinna i tomma intet. Och en cigg på d.

Det e stabilt mannen!!

Puss på dej

XxxX


Jag vill ut o fiska!!!!!! vad fan..ingen som gillar sånt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: