MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Borta bra..

Kategori: Allmänt

o hemma sämst.Haha

Jag tog hunden vid 19 o drog till Högsbo. Vi åt mackor,drack massa thé och jag lättade hjärtat...
Tjötade på. Very nice...e kvar 1h till sen drar jag väl hem. Hunden har somnat på golvet här.
Jag o Sam ska supa ner oss till helgen..dränka våra sorger...haha...så han sover väl hos mig som vanligt..vad vet jag....om han vågar..jag tjatar väl mycket när vi kommer hem.kuddkrig mm....

Funderar på att dra t sticky med han..old times...
Jan kollade in lite bilder på fb...på en person..jag kunde inte titta..blev känsligt för mig...
Men men...imorgon blir d röda sten o onsdag blir d en öl. Fullbokat...o torsdag e enda dagen man e ledig denna veckan..vad ska man göra då?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: