MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

13h

Kategori: Allmänt

sömn....välbehövt...
efter 1h vaknade gick jag o la mig igen..Blev smått irriterad o deppig. Kände för att göra noll. Vet inte vad som hänt....jag åkte ner för berget fort igår. Down to the darkness.
Nu e kl snart 5 o jag har i princip sovit hela dagen.
Ska städa lite o bada lite för snart får jag en snabbvisit o krama sönder min tös. och få hunden. Lite sällskap iaf. Sen blir d promenader...och på fredag får jag hund nr2. Här blir d fullt ös. Ljung tar katterna..hoppas jag. Och jag tar hunden.
Sen blir d väl coop om jag orkar..köpa cigg för matpengarna...haha..har typ 300kr kvar där..som ska räcka 2v till.
o sen..ja,sen ska jag göra d jag gjort hela dagen...soffläge. Och kolla bil...ev chatta på msn med M,som vanligt. *Miss u so*
Inne på nissan Almera eller Primera nu...jag som hatar nissan. Men vad fan...en jappsare e ju en jappsare. De håller bra o länge.Inte dyra att reparera. Förutom rosten...Har inte japanare fattat att deras bil rostar för mycket?? Gör som Wv...vax-skydd

Sen e problemen 2. Det ena e att de bilar jag e intresserad av ligger ant. i Västerås,Norrköping,Stockholm eller Örebro? Hmmmm.....märkligt...Västerås o Norrköping e ju de 2 städerna jag helst av allt inte vill besöka.

Sen e problem nr 2 e att de flesta e 1,4-1,6or...För lite för mig...Helst v6a:) Men 1,8-2,0 e vad jag helst vill ha.
Men de e för få..jag vill inte ha en cykel,jag vill ha en raket...typ.Eller en celica..Ojoj..vilka fina jag har hittat..ojojoj...blir upphetsad bara av namnet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: