MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Sjuk...

Kategori: Allmänt

men ändå haft massor att göra...idag överraskade jag o Pål morsan som fyller 55 idag.
De blev så glada att hela familjen kom..även hunden. De hade ju en påskpresent till pål,så jag ville verkligen att han skulle me. Och så bjöds han på whisky..Pål sa "lite"....mamma gav honom 1dl...Muhahha...Hon ska INTE bli bartender..sen en 7,2a på det.
Så e min familj.
Skönt att min mor fortfarande bryr sig om Pål.Inte klipper bandet som hans familj gjort mot mig. Väldigt skönt. Så var de mot mitt ex oxå,och de likadana mot mig. Bara elakt att klippa ett band tvärt så.

Idag e jag sjuk..febrig,snuvig o värkig i hela kröppen. MEn så ska man på shöklää provning imorgon bitti sen svenska mässan,sen plocka upp en tjej o dra till Caja. Sen ev. köra Pål till Lerum,sen hem. Herre....Jag e så jävla snäll.

Kommit fram vilken underbar drömflickvän jag är...
mån om att hitta på saker man kommer ihåg,resa bort,gå kurser hur mycket man än inte velat.Sen har de bara varit tacksamma. Trots att man knappt haft pengar till att ändå bo på hotell o bara vandrat runt i städer.
jag ställer upp,kramas,lyssnar.MEN laga mat ligger på latsidan.
Sen har jag mina nackdelar me..d har alla,men lite äventyr måste man ha i ett förhållande.

Kommentarer

  • Helena säger:

    va skönt att du o pål fortfarande kan umgås.. :) o va skönt att din familj fortfarande kan umgås med pål... vaddå.. har hans familj slutat umgås med dig..bara för att ni inte längre är ett par? usch va trist.. :/ hoppas det ändrar sig. krams

    2010-04-13 | 17:54:57
    Bloggadress: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/
  • Anonym säger:

    Typ så e d...brukar väl bli så..

    2010-04-13 | 23:22:00

Kommentera inlägget här: