MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

ojoj...vilken vecka

Kategori: Allmänt

förra veckan blev inte alls som jag tänkt...festade onsdag-lördag...
Onsdagen kom Mike över...sen som en brud..:) mycket trevligt. Sen fick jag jobba lite för Rb o så fick jag gratis dricka hela kvällen för d:) MYCKET BRA:)
Det var qiuzzar o vi kunde 0.haha...dumma hårdrockare e vi ja.
Men kul var d.Sen hängde vi på 2 till till Babar. Bara metal. ME LIKE BABAR.
Blev kompis med Ann där,som jag messat med mycket hela den veckan. Go brud.Sen gick vi alla hem. Jag skulle hem med Mike,men kände för att gå hem,vilket jag ångrade i kylan o högklackat.Men men..
Hem kom jag iaf.
På torsdag blev d åter igen fest. Denna gången med Glenn. Kom till stan vid 22.30.Mötte Pål o Henke på babar sen tbx till RB. Hade trevlo:) Trodde aldrig Glenn skulle säga ja.
Drog hem när de stängde.
Fredag skulle jag på fest hos Sara men fick panikatack på stan så d var bara att vända hem.Snälla Pål kom över o hjälpte mig,och tillslut vid 22 drog vill till Nocturnal. Mötte en rolig Ungrare. haha..sen tog vi alla taxi till Rb.
Tog bussen hem o Pål hängde på.
På lördag drog jag till Pål o förfestade sen drog jag själv till RB,o mötte Mikael o de andra. Även Henke o Kentan.
Blev väldigt ledsen av att höra att jag tydligen stöter på folk.Som om man vore nån Ho....mått dåligt som fan för d. En brud tycker jag stöter på hennes kille...för att jag drog honom i skägget?..Hmmm...o hon som går runt o tar alla på röven,även Pål...han e inte så jätte förtjust i d...Lördag natt slutade vid 3 för min del...o såg saker jag inte ville uppleva.
Folk tror lite fel där,om mig..jag pratar knappt med killar..ser de inte....Påskdagen drog jag o Sessan till mor o åt middag. Blev en jobbig middag då mor var lite..ja,hon stank väl sprit. Sen hem o hade dödsångest. Mådde skitdåligt. På måndagen var d värre ..På kvällen tvingades jag till Suss....för att komma bort. Stannade i 4-5h. Satt o tjätade bara,åt kakor.På tisdag sov jag hos Pål. Måste ju ha sällskap. Igår kom Mir över o vi tog en lång promenad till hornbach i regnet med hundarna. Hon drog vid 18. Lång dag men givande. Idag mötte jag J i Majorna o passade Noah.Tog en promenad därifrån till slottskogen med roxy o tbx. Sen förljde hon med hem o kollade in min nya lya. Fick mycket beröm. :) Sen drog vi hem till Pål o kollade hur han hade d.Sen hem. Jag e lite krasslig i halsen. Fuck...Imorn fyller mor 55.Herre.vad ung hon e ändå...
På lördag ska jag ta med Mir på chokladprovning sen blir d Barn o babymässan o till slut tatueraren med mor o Ann. pål ska göra färdig sin gadd o jag ska påbörja min nästa vecka. Ajajajajajaj...Rygg o mage.SMÄRTA...Nästa vecka vill jag inte vara hemma så mycket,med tanke på hur jag mått,så d blir Högsbo nån dag för mig.Umgås o tjöta o kolla film eller vad som.

Har mycket känslor nu...jobbigt som fan..både bra o dåliga

Kommentarer


Kommentera inlägget här: