MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Längtan

Kategori: Allmänt

till sommaren...fiska..d e d jag tänker på..men jag har ingen att fiska me..o då menar jag riktig fisk..:)
vill åka båt,sola o bada,vara.
Sonisphere ska det nog bli. Det räcker där..så dyrt med festivaler. Har även sökt jobb på sonisphere..får la se

nu sitter Raymond på 7ans ölhall....o ja,jag måste säga att jag e sugen...men jag har ju sessan hemma.Men nästa helg e jag fri..elller ja,hela nästa vecka...vet inte vad jag ska hitta på..

Kommentarer

  • Helena säger:

    jag gillar o fiska.. fast än att jag inte äter varken kött eller fisk... men ..ja det är rogivande.. så jag fiskar gärna med dig nångång.. men frågan är ju hur vi ska lösa detta? vi bor ju inte grannar precis :/ kram sötnöt

    2010-04-13 | 17:53:05
    Bloggadress: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/
  • Nic säger:

    Tack gumman:) du får ju flytta hiiiiiit:)

    2010-04-13 | 23:20:29

Kommentera inlägget här: