MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Elektriska stolen

Kategori: Allmänt

Torsdag:kl. 14:00 Buss 60 till masthugget.
På med pappret,och sen var d dax.AAAAAaaaaaaj.
6h låg jag där,varav 3h ryckte benet på mig..JÄVLIGT STÖRANDE.
Men allt blev inte klart o jag vill bara inte tbx. Sista timman gjorde allt så ont att d enda jag tänkte på o såg framför mig var en stor slaktkniv o att nån skär bort mitt skinn.
Så mysigt var d.


Bad om en filt för jag började frysa, och då kom Pål med Sessan. DÄr låg jag döendes medans min dotter tittar på mig o ap flabbar.Tack,tack,
Mamma har ont,hon har en tår i ögat o d tycker du e kul...vänta du 20 år ska du få tbx det.

Hem vid 8,och jag fick smörjas in o duscha.. fyyyy fan. Tog 2 alvedon på 500mg/styck.. (jag som aldrig äter sånt) så jag skulle sova. Och det gjorde jag:)
På rygg me:)

Idag fredag hämtade jag mor för idag var d hennes tur. haha...lite kul att kolla på när andra har ont. Men hennes var ju piece of cake om man jämför med mig o var jag har min.
Ryggen o sidan mot revben.
Hämtade Ann o tog henne dit en snabbis för hon vill göra om sin lite. Sen körde jag henne till jobbet. Jag hämtade Sessan o åkte till studion o väntade 2h med en rastlös 2åring i väntrummet.utan mat...Jätte hungrig. Sen hem o hämta en tröja min kompis glömde sen till Tildas där d satt några jag kände...o jag skulle få tillbaka lite kläder jag hade glömt.. Stannade där 20min o tjötade lite för att sen åka hem och ...



ÄTA..
Mums,vad gott...herre...

Och idag var jag bjuden på fest men min kära barnvakt (mor) bangade sista minuten...Jäflar...
men nästa helg e jag bjuden på en stoOooor fest iaf...Jihaa..

På måndag kommer Raymond hit o ska lära mig lite om hojar,sen på tisdag 10.30-15 ska vi fortsätta på min tatuering...Kan nån söva mig då??
Fan vad gött d vore...
Sen ska jag göra 2 tatueringar till.. Gillar inte när d e för mycket..oftast gillar jag "rena" män...hehe...fast några funkar bra.
Ne,nu ska jag kolla tv eller nåt..konstigt att vara hemma..har ju knappt varit d...o när man väl e hemma känns d som att "jaha..nu då?"


Sen e alla kära hit o dit o folk går på date. Hmm...o suck

Kommentarer


Kommentera inlägget här: