MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Dealer-jag?

Kategori: Allmänt

Söndag kl 12 var d demonstrationsdax (anti moské). Jag o Petra stog utanför fönstret med spänning o väntade på slagsmål o att nåt kul skulle hända. Hände nada. Massa folk som glodde o poliser överallt. Kravall me.
Men de enda som förde oväsen var ju (självklart) motdemonstranterna. De hade satt eld på nåt i närheten me..Hade jag tydligen missat.haha...
Jag knäppte några bilder,sen marcherade de iväg. Tåget bestog av 150pers enligt GP. Det var ju iofs lite fler än så,men jag tror att folk var för rädda för att joina. Jag skulle gjort d om jag inte hade hund o barn.
Och så e man tydligen nasist om man skulle gå me...Jaha..idiotiskt.


Söndag kväll var jag syyyk men drog hem till S o fikade o snöt oss. Ja,d gick nog åt några km papper för oss båda.Mycket givande söndag kväll:)
Stannade till midnatt,kände mig bara tråkig o snorig. Hem o bädda ner mig.

Måndag var jag hemma hela dagen. D e inte ofta! Jag e ju med folk all the time. Jag e ju sjuk....
Tisdag: För rastlös för att bara ligga hemma sjuk. Jag åkte runt...var på lidl,emmaus,kicks,mcdonalds.
På kvällen var jag hos Caja o fixade till ritningen på min gadd. Men det kommer inte att bli bra...vi har för kul ihop. D var hon som sa d:) Herre..en kille satt med i väntrummet när jag satt o tjötade ihjäl mig. Killen var helt illröd i ansiktet av skratt. D tar jag som en komplimang. Tack du hårdrockarn från rb..Kände igen honom därifrån. Sen drog jag hem till pål o glodde film: "Hangover"...jävla sjuk film. Sen hem o tog mig en hutt Cocilana...Haha...i väntan på att få somna in fort som jag alltid gör med den,låg jag helt groggy i 3h o tänkte. Mycket konstigt. Sen låg jag deckad till 14 idag o sen mådde jag illa till 17..sov till 19 o drog hem till S o gav henne lite cocilana me.. Daniel visade upp sin nya bas,o där tänkte jag "Hmm..jag o suss behöver ju cash....."hehe..ne,då..väldigt grym bas..custom made.
Och grannen fick oxå lite cocilana..Kände mig som en dealer idag. Morfin dealern. Så nu har jag knappt nåt kvar själv. Men men...
Imorgon e d torsdag o jag såg fram emot en utekväll med Sara...men hon kunde inte. Hennes pappa skulle komma ner. Så jag förstår. Men på lördag kommer hon iaf.
Så frågan är:vad ska jag göra imorn då?? jag e ju knappt hemma,för folk vill se mitt face hela tiden..hahahah...mobilen har pipit hela dagen idag..herre...skönt att ha bilen nu (sessan e hemma hos pål magsjuk) så jag känner mig fri..
Ne,ska äta upp resten av soppan o lägga mig på soffan. Ska även komma på tatuering nr 2 så småningom.Men nästa torsdag så läggs jag under nålen. Herre....
Varför gör man sånt här???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: