MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

SVININFLUENSAN

Kategori: Allmänt

Denna hysteri...fan vad jag stör mig.
Det dör 2000 människor av en vanlig influensa i sverige/år. De skriver man inte om?
Men man skriver om varenda nysning och feber folk har nu.

Kalle 3år hostade idag..Tänk om han dör nu?
Jag för debatt på en sida om detta och hundratals har svarat på mitt inlägg.
Att folk inte bara tar d lugnt? Folk kommer att dö...men inte utav själva viruset,utan av stressen omkring.
Känner flera som haft det...feber o förkyldning,sen var d klart...Vissa har spytt,andra inte. Av en vanlig influensa spyr många.Många mår illa,många är sjuka. Så e d. Varva ner!
Ett bra inlägg från en sida:


Vad är det som händer här egentligen ??
En läkare på vårdc sa:
"Håll avstånd från de som vaccinerats
och uppvisar influensalikn sympton
som biverkn. Det är inte klarlagt
ifall de är smittobärare eller ej".

Jamen då får man väl ta ett saliv
o snorprov o kolla tycker jag.
Kan väl inte vara så svårt att
göra en odling. Kanske man kommer
i klarhet då ifall de smittar.

Själv är jag HELT EMOT vaccinet.
Det kanske kommer en andra våg
som är agressivare o då är säkert
samtliga som fått svininfluensan
helt säkra/immuna, medan de som
vaccinerat sig urholkat/tömt ut
sitt naturliga försvar o ligger
risigt till (?).

Eller ska de vaccinera sig igen
nästa år o nästa år osv.

Har folk blivit helt "tokiga"??
Knuffar/trampar folk nästan
ned varandra i den där vaccinationskön?
Armbågar sig fram o har sig. Gormar
när vaccinet är slut osv.

I Amerika skämtar man om svenskarna
som verkar helt hysteriska att få vaccinet.
Och att svenskarna verkar tro att vaccinet
ska skydda dem för evigt. Vaccinet är oprövat,
fullt med giftiga substanser o "skyddar"
bara en kort tid.


Min dotter har svininfluensan...So what?Seriöst..feber o hosta. Jag e inte den där übernervösa,ihjälstressade mamman som tar sin unge till läkaren vid minsta nysning. Ansvarslös?Ne,verkligen inte. Jag är lugn,därför är mitt barn lugn och harmonisk. Skulle hon ha 40C feber i 3dagar,då tar man henne till doktorn,men hon är glad och andas bra.Leker och har sig. Jag vill inte ta min unge till läkarhuset fullt med hysteri. Ta upp läkarens tid när någon riktigt sjuk kunde få den tiden.

Så är det...Sluta vara så hysteriska.Jag får PANIK!
Och alla tidningar...Ni skapar ju denna hysteri, vaccinföretagen får in sina miljarder pga detta.
I Norge dog 14 pers för 1månad sedan. De flesta var friska stog det. När jag gjorde en research visade det sig att de var sjuka allihoppa. Så...tro inte på allt! Plugga på lite ist!

Tycker synd om de som jobbar inom vården. De som egentligen inte vill vaccinera sig men "måste".De är faktiskt många..

Tack för mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: