MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Känner mig som nykläckt höna...

Kategori: Allmänt

Dottern e sjuk,och jag känner mig som en nykläckt höna. Helt ny o helt oerfaren. Vad ska man göra? Tänk om hon dör?Tänk OM...inte fanns

Det är så nytt..barn och sjukdomar. När jag e sjuk e d bara att supa lite whisky sen e man bra. Men när barn e sjuka, ska man läsa igenom massa läkarböcker,medicinera hit o dit. Hel vetenskap. Största frågan:Tänk om man gör fel...Nu kom den där TÄNK OM igen


Hon fick en sup....menar SUPP..alvedon. Det fick Pål sköta. Jag pillar inte in piller nånstans.

Imorn blir d vara hemma med pappa o vila, medans jag har annat att göra.sushi. Inte lider Pål för d..Ne,han tycker om att vara hemma med henne..(för då kan man spela tvspel) Sen har jag svårt för att vara hemma. Mår inte bra...stök,orent. Stressad.

Fick reda på igår att jag måste sälja min husvagn. Det gör ont. Inte för pengarna,men för att jag la ner mycket tid på den,älskar den,såg Sessan växa upp i den. Men den står i vägen säger de. Vi som nyss köpte den. Oh skulle vi vetat detta skulle vi inte tagit bort gasol mm. Nu sjunker ju värdet bara för det.Fast Ok. Jag kommer att fådet dubbla jämfört med vad jag köpte den för iaf,men det är så synd. Fått spendera en enda sommar i den.


Aftonbladet:

En 42-årig man hittades död i duschen i sitt hus utanför Göteborg Polisen: Våra tekniker konstaterade att det var något elfel på handdukstorken.


Hur tragiskt är inte det då?
Precis som igår:

En man blev påkörd när han skulle byta däck.


Men här kommer den sjukaste nyheten:

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6133844.ab

Tack o hej..Ok,att mänskligheten e underlig..men...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: