MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Hund på Hornbach

Kategori: Allmänt

Tog en promenad till Hornbach förut.Hunden med. Där stog jag och plockade hundgodis och en tanta kom fram.
"Vad fin,får man klappa?"
-Ja,det går bra
- Åh,vad fin du var..min sitter ute i bilen"

-Varför tog du inte med hunden in?Sa jag
-Va? FÅr man? Ne,nu skojar du
-Nene,detta e enda affären i stan dit hundar är välkomna.

-Men herre gud.Är det sant?Nemen,herre..helt ofattbart. Vad glad man blir.Hade ingen aning.
-Jag tar alltid med henne hit när jag är här,just för att folk ska få upp ögonen.
-Ja,det är ju jätte bra!Men får man verkligen ta med hunden in?

-Ja,jag har frågat 5ggr under åren,för jag tror inte det är sant varje gång! Chefen är hundälskare,sa jag.


Tanten skrattade och sade adjö med ett leende.

Så inhandlades metallic + marmor självhäftande folie.Ska ha detta på kaklet i köket.Tröttnat på det vita.Och luckorna vill jag måla om. De är VIDRIGA! Väggarna me....Vad hade mitt ex för smak egentligen? Blågrått...

Och pengar har man inga kvar heller...Inte efterdatorn. Och nu e d jul...Har köpt till alla utom mor,Pål o Sessan. Jag får väl slå in mig själv...SURPRISE!!


Jag som trodde jag skulle klara av att betala av hela mitt csn...men ne...kommer att få påminnelse nr2 i slutet på månaden då...för när den ska dras har jag 0 kr på kontot...för 3e gången.

Klockan e 01:00-GoNatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: