MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Hai Majide....?

Kategori: Allmänt

                                                       

Japaner och deras tv-program. Vilken planet är de ifrån?
Mycket blöjor,och knallljusa färger.Helst babyrosa.
Seriöst. Varför e d så populärt? Där? Här skrattar nog inte många..

Tänk om jag gick in på en japansk restaurang istan,ikväll i blöja och babypyjamas och ville få lunchen inappflaskan. Skulle de tyckt d var kul?
Ne,tror inte d.

Äntligen lyckats få tag på en shysst cykel på blocket. hon gick med på en prutning.Phu...Jag e verkligen desperato efter en cykel med bredare däck. Orkar ju inte gå till dagis med Sessan.Tar tid.Med cykel tar d 2minuter.
Och nu när kylan kommer vill man ju bara lämna och komma hem.FORT.
Hoppas allt kommer att gå vägen.Att den funkar o så. Onsdag gäller.

Tisdag gäller sushi med Janet,Petra o Roger. Längtat länge nu. Hoppas man inte blir smittad av div. sjukdomar bara:( Men jag e inte den nojjiga typen.
SKa till Coop o inhandla Risenta Müsliblandning imorgon:)

Jag som HATAR müsli!!Verkligen.Men här kan man blanda, och jag väljer mycket som inte finns i vanliga äckliga müslipåsar.All havre.Blää...
Och billigt e d.För 30kr får man en rejält fylld påse! Sen jag började äta detta har min mage blivit sååå mycket bättre! Om det nu har med d att göra...men d blev bra direkt efter att jag började äta d..

Jag väljer bla:
Boveteflingor
CornFlakes
Quinoapuffar Ekologiska
o massa olika fröer
+ lite torkade frukter

MUMS

Tack RISENTA! Äntligen kan müslihatare börja äta müsli...
Tyvärr har vi en låg matbudget så jag kan inte köpa detta varje dag..men jag vill!!

Oj..klockan e visst 01.30..dax att sova..fast snart vaknar väl hon...

Kommentarer

  • Jess (aka loppys) säger:

    Hej, jag vet vad du menar med Musli... jag äter bara ett som heter bra i magen eller nått. det är välldigt gott.

    Du har en intressant blogg :)

    ha det gott.

    jess

    2009-11-16 | 22:37:50
    Bloggadress: http://loppys.blogg.se/
  • Msevl säger:

    Åh,vilken komplimang!!Tack

    2009-11-16 | 23:49:47
    Bloggadress: http://msevl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: