MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Ullared

Kategori: Allmänt

  1. Vad alla tjatar om att man ska ta betalt mm.jag hade inte ens såna tankar men JAG SKA!!! Inte mer än rätt.
    Det är inte bara bensinen som kostar,jag vet!!
    Det e ju all slitage.Man räknar ju med 18,50kr/milen
    Vilket innebär 21 mil x 18,50=388,50
    Herre...o här har jag tagit 200...(o fått tanka extra sen för att d kostade mer)

    Jajajjja...sen skulle folk kallat mig snål o blabla om jag bad om 400 spänn...folk e sånna!

    O till 90% e d ju folk som inte har bil o inte fattar att d inte bara bensinen som kostar.

    Nu droppar jag d.


    Idag köpte jag ett vitrinskåp i trä där jag har skrivaren o all skit jag säljer. 150kr.Kanonbra o helt ny e den.

    Dagens fundering:

  • Varför lappar lapplisor en bil 5ggr när bilen är slaktad?Varför ringer man inte polisen ist o ta bilen därifrån,när den har stått där i månader?

  • Varför folk inte säljer sina skit när de e i behov av pengar? Folk slänger det annan vill ge bra pengar för...
  • Varför folk inte kan umgås utan barn? Som att hela livet vänds upp o ner för många bara för att de har fått barn. Man har väl släkt o vänner som kan passa nån timma?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: