MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Ullared resan

Kategori: Allmänt

Ja,då tjänade man hela 50kr igår på 6h..haha...o de 50kr fick gå till olja o spolarvätska.En bil kostar på vintern...o jag får ju betala,då d e jag som kör den.

Ne,nästa gång tar jag 200kr/pers. Inte mer än rättvist. Jag skulle gärna gett en 500lapp till nån som bara ska köra o vänta i timmar. Om man ändå har råd att åka o storshoppa, gärna! Skulle få ångest annars.Tanken av att nån faktiskt tog 6h hemmifrån för att bara sitta o köra o sen bara ha tråkigt o vänta. D e ganska så beundransvärt. Jag skulle verkligen gett några hundralappar o sagt "Här,shoppa lite,så har du nåt att göra"..Men men...

Lagom med folk. Jag satt mest o väntade...JÄTTE KUL.

Men det var helt ok med folk,3 pers i varje kö, man kunde röra sig,ingen trängsel alls.

Men vad kallt det var igår. Och hemvägen var fruktansvärd.Snökaos.Det enda man såg var vita prickar överallt. Fick en komplimang väl hemma i Gbg. Att jag var beundrar för att jag klarade körandet.

Sjusst. Fan vad hungrig jag e..Inte ätít på länge. Igår hann jag inte. Och jag har ingen mat hemma. Knappt pengar kvar på coopkortet me..
Pål o Sessan kommer först.Vet inte när jag åt en ordentlig middag sist...över 1månad sen..Jupp.

Ikväll blev jag bjuden hem till Mimmi.Lyssna på Depeche o dricka lite. Sen ut med 2 killar till.
Jag har 0kr..men d e vad han hade me,så d e ju bra d. Åker la dit om han hör av sig sen.

Ne,nu ska jag sova lite. Försov oss idag.Vaknade 9.40. Sessan me.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: