MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Sökandet efter.....

Kategori: Allmänt

en skepparkavaj har kvällen handlat om. Ca 50 butiker har man varit i.
Freeport (never more..bara fint folk)
O så frölunda torg...han hittade aldrig DEN där...
Stressa hem,fick sushi (nu räcker d för ett tag..)
Sen snabbt över o gratta Petra.Hon fyller 35 idag, precis som Sussen,vars kille glömde gratta,då han e på turné. Men ändå...tar ju 5sek att messa GRATTIS....Så jag bestämde att som straff får han ingen mat på nyår...(vi ska ju ha parmiddag) Rättvist:)

35 e ändå nåt stort.
Sen hem o halvglo Hockeyn.
Var på lidl en snabbis...Tror jag såg mitt x här borta...vågade inte tuta...fast jag vet att han diggar mig fortfarande...
På fyllan iaf:)
Köpte cigg...ja,d e inte fest,men på torsdag!:) Lika bra att ha d gjort innan...

Drömde om ett annat x inatt..han var ledaren för Euro Vision Song contest..Haha,fast i drömmen gick d hela ut på hårdrock. Fastän han hatar mig måste jag nog berätta d för honom sen...haha..
Jag försöker o försöker....

Imorgon blir d stan,måste köpa nudlar..e så fattig så d får bli min mat för 1månad..IGEN...sen shampo på HM (har ett presentkort)
Sen drar vi (jag o janet)hem till min mor o fikar en stund,så får de se hennes unge. Så e d avklarat...

Var nåt mer jag ville skriva om....men jag e ju gammal o senil.
Jaaa..jag vill att Pål ska dra iväg med hund o barn för en helg..så jag får vara själv lite...D e mycket i min hjärna..behöver paus..bara vara.

Betalat alla räkningar idag me..fick en chock..igen..lånat pengar så jag kan betala av min skuld hos csn,som bara växer o växer...Räntan..
Så får jag en bra tid framöver...alla försäkringar för 1år e betalda nu..skönt.

Sen fick jag hem tid till soc..o en broschyr om barn o stöd. HErre....verkar vara en lång process d där...Stödfamilj o skiten...vill inte..
Fattar inte varför de vill blanda in Sessan i mitt mående,när hon har d bra...o så vill de kontakta  vänner o familj o hela sverige..Kom igen..lägg av...d vägrar jag.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    varför vill de blanda in stödfamilj? brukar väl finnas nåt skäl?

    2010-01-02 | 01:19:52

Kommentera inlägget här: