MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Saknat mig??

Kategori: Allmänt

Jag är här. Hade ingen dator,då jag sålde min och den jag köpte lämnades tbx. LÅNGSAM
Nu sitter jag här med en eee pc 1000he


Ganska snabb,söt och 9,5h batteritid!! Snacka om rekord! Ska självklart prova detta fenomen.
Vad har hänt sista tiden...

Mött mitt x ( d var eller är ganska jobbigt)inte sett honom på 3år...o han verkade knappt bry sig om mig. Pratade lite sen bara drog.
Paradise Lost

Sovit,legat,bara varit i sängen
Piercat läppen själv,hemma
Har comhem 130kanaler


Funderar över:
Varför ens kille har så svårt att förstå en? varför inte göra något åt min sjukdom istället för att skälla och vara arg på mig? För att jag är som jag är....
Man känner sig mer och mer misslyckad.

Och Soc...som vill blanda sig i allt,även i Pål. Varför? Det är så mycket just nu,men hur jag än säger det så förstår de inte.
Ne,imorgon blir det Mimmi,dricka bort mina bekymmer. Vara social.
På Måndag blir det Susse o Daniel mot Falkenberg. Jag ska vara chaufför.
Sen vill jag bara sova vidare....
Har så mycket ångest att hjärtat hoppar snart ut

Kommentarer


Kommentera inlägget här: