MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Julen över....

Kategori: Allmänt

Då var det över. Julkänslor hade man ingen...Plötsligt kommer en tomte som ger en klappar o så var d klart.
Vad fick jag..
Vacuumförpackare (för alla mina paket jag skickar..d e en del)
Fotoskrivare
Sminkbox (Äntligen..TACK JULA)
Nyårsklänning (Backaplan..hoppas den blir lika fin på mig som på dockan..:)


Blev Ganska mycket...o en Triss lott.Vinst:0kr
Mor o hennes man önskade sig Nada,inget alls...så jag tog en stor kartong,fyllde den med tidningspapper.Och inget mer. DE garvade ett bra tag.Bästa klappen nånsin sa de.Ja,men vaddå??De önskade ju sig ingenting. Sen fick de lite trislotter o en bok iaf. Jag har bra fantasi o humor.
 Jag själv har gett bort hela min inkomst på klappar till folk. Jag e så snäll så snäll..
Nästa år vill jag inte befinna mig här alls. Vill vara utomlands,i värmen..utan tomtar o renar o massa ljus o granar som drar el.:)
På kvällen-Julafton kom 3 pers över o vi satt här till 3 på natten.Mycket nice:)

Juldagen satt jag o deppade i soffan,kände mig oönskad,tills Henk ringde o tjatade på mig att dra hem till Mimmi.Tog bilen dit. En smart idé...5minuter istället för 1h på en vagn..Blää
Och där var vi 4pers.Killarna dansade o vi skrattade. Lady Gaga för hela slanten..
Sen plötsligt blev klockan mycket o paret drog hem. Jag slaggade på soffan..På Min gamla sköna soffa...
Jag såg lycklig ut sa Henk. HHmm...ok...känner mig olycklig..men jag tror det var glittret på mina ögon o alla hans öl som gjorde att jag såg lycklig ut.haha..när man e lullig glittrar allas ögon!

Idag-annan dag var vi hos Mirfred. Fikade o åt lite brieost. Länge sen nu. Jag o Mir ska försöka dra till stugan o bara vara vi 2,o ungarna. Utan män o svin.haha...Kanske några dagar till en vecka..fick julklapp oxå. En fin tavla på min hund o deras,kort som jag tagit.Den e grym!


Imorgon har jag 3 pers att gratta,o på torsdag e d nyår. Herre.... Hem till Daniel o Sussen. 3Parmiddag. (hahahaha..vuxenkväll)
Sen vill jag ut..Pål ska till en fest,o jag drar väl t stan..eller nåt..beror på den som ringer mig först o frågar om jag vill me.) Antagligen ingen...
På mig får man tjata....jag vill inte vara i vägen för folk...

Ne,nu e d läggadax..ne,d e d inte alls. Klockan e ju bara barnet..Väntar tills Pål lägger sig så jag kan få kolla på mina mordmysterier o dricka välling o mysa med hunden..eller krama hunden..Jag har krambehov..MYCKET..mycket..vill ligga i dagar o bara bli omhållen....drömma kan man annars dör man..

Kram på er.
Jag e röksugen..men jag köper bara cigg när d e fest..så jag får suga på ett papper..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: