MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

FUCK YOU CSN

Kategori: Allmänt

ÄNTLIGEN!! EFTER 10års kämpande varenda jävla månad kan jag vinka BYE BYE till de där jävlarna som tjänar massa pengar på folk....CSN

FUCK YOU and thank u very much!

HAhahahahha....GLÄDJE...

Idag var man på stan,mötte Janet o köpte mina nudlar på Thai affären..32kr för 7 dagars mat..helt ok..
Var hos mor sen o satt där vi 5.
Sen till femman o trängas.FY fan,sen vagnen till backaplan o blev kär...i en klänning...ascool..METAL till 100%..tycker jag då..

Idag mailade jag på en annons,på en nokia 5800...1900 vill han ha för den..jag har max 1500kr. Många säljer ju de för d med kvitto o hela kittet..får väl se:)
Annars skippar jag o väntar.

Ne,nu närmar sig nyår med stora steg o jag längtar...SÅ D E ÖVER...men full ska jag bli:)

O jag messade Daniel inatt om att han ska gratta sin tjej...så hon fick blomogram o choklad på posten idag..så han har nog inte glömt henne,nej...hon var glad att jag gjorde d...hon satt ju o var ledsen o lipade..vad ska man göra?Ställa upp..haha...ne,men de spelar väl varje kväll,så d e inte lätt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: