MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Fredag

Kategori: Allmänt

Vaknade 14.30
Till dagis med Pål och luciafikade med fröken o sessan.Alla andra hade redan gått hem.Skönt
Pepparkakor till 100. Hon fick inte nog.Lilla tösen.
Sen var vi hos Mormor(fast så får man inte säga,för då blir min mor sur-MEN D SKITER VI I)
Sessan o styvfar lekte med lampan.Tror hon skulle kunnat sitta där i dagar...
Barn behöver inga leksaker..allt annat e ju roligare! Ska ta med en del leksaker till dagis,hon har 5 favvosaker hemma. D räcker. Hon leker inte med annat ändå.De tar bara plats. Just nu är t.ex att ta på sig skorna och ta av sig det roligaste som finns. Och promenera med hunden fram och tillbaka och släcka o tända lampan.
Barn måste inte kosta i leksaker....Jag e inte den som skämmer bort märker ni.Som så många andra.Och 70% leker de ändå aldrig med.Ne,här lägger vi pengar på mat o blöjor ist.

Nu e klockan snart 04...och vad gör jag uppe...ja...jag la upp en massa saker på Tradera. Tar ju tid d där.
Men måste man ha en cykel får man sälja för d.

Fick en sushi av Pål förut.Helt otroligt. Och jag e fortfarande hungrig. Fick bara 7 bitar. De försvinner fort.
Imorgon...eller ja..idag...13 ska jag och Sussen åka runt lite o umgås. Nice. Sen blir d hem o fixa hemma.
Blir ju aldrig klart.

Oj,nu kom GP...som vi inte ens prenumererar på. Den har bara plötsligt börjat dyka upp. Jaja,Tack till den som nu beställt. Vem d e vet vi inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: