MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Bara bråk..inget annat

Kategori: Allmänt

Det enda vi gör..bråk,bråk,bråk
Varför?
För att jag inte blir förstådd. Han vägrar,vill inte,kan inte. Så säger han iaf.Högt.
Jag e en hemmadrivare som borde ta hand om allt mer.
Gör jag inte d fint hemma varje dag? Tar han om hund o barn?
Jag mår dåligt..men d e inte hans problem...nene..istället för att gnälla borde man hjälpa?

Saknar en viss person ofta altså...som fanns där o försökte.

Jag har blivit känslokall mot hemmet, skiter i allt. Vill starta ett nytt liv. Med en hjälpande hand vid sidan.

USch...d e jobbigt,men alla kanske har d så här?Fast få talar om d?
Men d ska inte behöva vara så här....
Kul jul.

Vill ner till pappa och bara vara.Ser ju bara de 1gång/år.Kostar ju att åka så långt.
Ne,men vad ensam man känner sig i denna stora värld.
Och alla ens bästa vänner har försvunnit mer eller mindre. Mycket pga barn. Man kan inte leva efter att man fått barn...då e d plötsligt thébjudningar som gäller med ungen i famnen.

Tur att jag har Sussen,hon o jag e lite deppiga..hehe..men vi har kul ihop.
Tur att jag har Maria som ska bjuda på sushi på tisdag,men vi ses så sällan.
Tur att jag har Suss,vi e ganska lika,men ses sällan,sällan.Och de få gångerna får jag alltid massa saker till Sessan.
Tur att jag har Mirre,som jag vet har saknat mig en del sista 6-8 veckorna...som en syster för mig.
Tur att jag har Janet,som jag känt i 15år,vars familj jag gärna skulle vilja ha. Firat jul med de en gång.Bästa julen nånsin för mig! O jag HATAR JUL.
Tur att jag har Mor o Anders,som passar Sessan så ofta. Ja,vi har ingen annan...
Och Petra o Roger,våra grannar som ställer upp med hunden,och med mycket annat om jag bara vill. Det vet jag. Bara känt de sen i våras,men de e en av de få jag kan lita på.

Sen har jag bilen att tacka för att den finns,ger mig space,kul och underhållning.Ställer alltid upp.

Fan vad ensam man e..men ändå inte.
Man har väl 50 polare,men de som känner en bäst e några få. Ens sambo vet jag inte om han räknas med där. Han känner mig så minimalt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: