MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

WIZZ AIR

Kategori: Allmänt

Tisdag,klockan 14,30 hämtade jag henne från dagis, åkte till mor,packade in i bilen (fick fan beröm för att jag har ett stort bagage) Inte ofta jag får beröm av min mor,så ja....då svarade jag med : Jo,jag har ju sovit i bagaget,jag o en till...den blir stor.

Sen körde jag de till flyget. 17,10 smög jag förbi spärrarna och tittade när de lyfte. Tårögd åkte jag hem,stress möblerade om eftersom AK skulle komma hem till mig. Hon har inte varit hos mig på 100år så jag ville göra det fint. Och plöstligt får man ett sms "LANDAT". Allt gick så fort. Hon har det bra. Uppdarerar mitt x men inget svar. . .
Jag o AK var ute med en vakt från en viss krog. Så små de är, de där vakterna,när de är lediga. Jag hade jätte kul,som vanligt.
Nu e d skoldax...sitter här med mitt onda knä. gör så ont att jag helst vill gråta. Inga tider hos läkaren heller.
 

Blir till att köpa en såg sen och göra egna möbler. En köks byrå och ett skrivbord.

Tösen fyller 5 år idag med....och bästa vännerna 36 och 34.
SHIT....
 
Dagens bästa mening på skolan:
 
Min EPOST MASKIN SKICKAR konstiga mail till mina vänner....
 
EPOST MASKIN????HHHAHAHAAA


Imorn sushi lunch sen helg..FISKAAAAAAAAAAAAAAA