MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Trött på...

Kategori: Allmänt

Allt...Vädret..kylan,mitt vardagliga tråkiga liv.
Jag behöver spänning,att det ska hända något. Händer NOLL...
 
Jag som alltid drar ut killen på öl...jag som bjuder på små överraskningar..(överraskade med bio igår)
Var hos mitt ex förra veckan o beklagade mig lite över mitt borringa liv..
 
"Du borde bli ihop med en fjäder"
 
Va???
 
DEN HAR JU SPÄNNING
 
 
Jo...sant...men den e nog inte så bra i sängen??
 
 
Blev låtsas portad från ett ställe i tisdags vilket fick folk att reagera o bli rädda...
Ett tråkigt skämt som uppfattades som allvar.
Jag frågade om d var ett skämt eller inte, gick till själva stället o fick "SORRY" efter sorry....plus
"Du e ju favoriten här inne"
NAaaaaw...till o med en annan barchef blev rädd o var tvungen att smsa chefen om vad fan som pågick....
jävla as....men ja,nu i efterhand..Jätte kul.
 
Imorn fredag...killen drar till skogen o jag vet inte vad jag gör än.
lördag blir d AK...inte pratat sen förra året. Nice...
 
Sen kommer lilltroll på måndag:):)
Var på hennes blivande skola i tisdags...fällde en o annan liten tår...d går för fort