MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Vinter

Kategori: Allmänt

Jaha...Då är väl sommaren slut.
ELLER?
Semestern iaf.
Det gick fort med få solande o badande..1v sol o bad...Utav 3 månader sommar...Fast..d e ju augusti. Det kanske blir varmt?!
Tiden har bara flugit iväg. Nu sitter man i Högsbo,på skolan där. Min skola hemma har stängt en vecka till så vi måste vara här. Eller gamlestan.
Kollar andra aktiviteter. Mitt knä har gett med sig. Känns som en kula/sten bakom knäskålen.
Jävla ont att böja skiten. Och det e inte bättre av att sitta i 6h.
Blir läkare snart..IGEN.
Annars har jag haft en grymt bra semester. Varit med närmaste vännerna, min man o hans bästa vän.
Haft det kul och bra. Små tjafs lite då o då men det går fort över.
 
I Helgen träffade man gamla ex...v'äldigt kul att se de. Man har ju ändå haft historia med de så jag har inget emot de. Och inte de mig heller.
Plockade blåbär i skogen igår. Med mitt onda knä.
Kramats sönder av min tös.
Tycker synd om henne för hon börjar komma i kläm igen. 
Vägrar se henne skära sig i armarna om 5år...eller dricka alkohol när hon e 12.. VÄGRAR!
Vet själv hur det var... Gick hos psykolog i 15år bla för mina föräldrar....
2 lyckliga föräldrar med bra samarbete ger ett lyckligt barn.
Barn är de som lider mest och tar åt sig mest.