MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Ett Nytt År

Kategori: Allmänt

Då är det 2014....för att vara exakt snart februari. Märkte jag förut. Tiden spinger. Mycket händer.
Ibland e jag trött på mitt förhållande pga saker o ting.
Ändå är jag älskad.
Min tös e lite deppig...det är ganska jobbigt. Mycket JAG VILL HA PAPPA O MAMMA HÄÄÄÄÄÄR...
Hon tycker det är jobbigt att ha olika hem, o har jätte svårt för att sova. hon vill ha enormt mycket närhet. Så hon får all närhet hon behöver. Jobbigt bara att en 5 åring har sömnproblem.
JAG VILL SOVA MED DIIIIIG heter det...
"orättvist att HAN får sova med dig men inte jag...." hahahah

O min mor sårar mig o slickar röv vilket har lett till att jag inte vill prata så mycket med henne... Hon skickar mig mail som är så förnedrande så d e tragiskt. Jag har alltid varit värd NOLL.

Jaja...tur att jag e omringad av massa folk som får mig på glatt humör.I veckan ska jag vara barnvakt åt 2 barn. Ställer upp för min vän som måste till skolan på kvällen.

O så har man fått punka på bilen samtidigt som man fick en p-bot. Så i fredags var d bara att byta däck. Killen kollade på o jag fixade allt. Folk blev chockade..En brud som kan byta däck?!?!
Ja,men hur svårt ska det vara?? 5 bultar o whala....
 
 
Just det...så har man skaffat katt oxå....kelgris:) o jätte fin