MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

KK- Ett körkort

Kategori: Allmänt

Idag kom tösen tillbaka till Sweden. Så skönt. Jag lipade nästan,och nästan hon med tills vi blev avbrutna med ett "ska ni stå där hela kvällen?"ÅH...
Efter en del turer med att köra hem folket åkte jag o Sessan hem,sen iväg och köpa lite färg,åkte till landet sen hem. I bilen gick sång efter sång och ingen tyst minut. Hehe....
Sen hem och sova medans jag vaknade till liv och började måla om ett köksbord jag inskaffat. Sålde min samma dag. Snabbt och smidigt. Imorn e jag bjuden på en fest i Kortedala. Har dock inga pengar så vi får se...
Sen är jag mest sugen på att snickra i källaren och fixa en byrå jag vill ha i köket. Har all utrustning,bara tiden och hjälpen som fattas. Men det fixas till helgen. Sen blir d fullt ös framöver med körkort. Ska hjälpa Ruby att ta sitt kort. Blir körning OFTA,så han har den inom 2månader iaf. Bara han inte ger upp pga pengar som min kompis gjorde. Precis innan hon skulle fixa teorin höjde jag betalningen då bensinen blev dyrare,och det gick inte hem. Då höjde jag med 20kr....Jaja...det ångrar hon så klart idag och vill köra med mig igen,men pengar har hon icke. Ipad och små saker är väl viktigare..Vad vet jag...
Men tydligen...