MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Me- a handyman

Kategori: Allmänt

Då har man i 2-3 dagar hållt på att bygga 2 saker..eller egentligen 1 dag. Igår. Fick hjälp med att såga bitarna som jag markerat och mätt. Sen var det till att bygga mina idéer.
Ville ha en säng till tösen. Så i förrgår mätte jag på ett ungefär i mörkret när hon sov.Hade ett plast måttband men fan vad duktigt jag mätte för när sängen var klar, passade den som ..som fan.
Sen byggde jag en köks hylla/byrå med 3 plan. Brett och långt. Som en köksö.
Borrning och hammring till 1 på natten. Stackars grannarna. Gjorde detta i källaren dock men det lät.
Sen målade jag allt detta och idag ska köksbyrån upp och passa in. Sen blir det storstäd, imorn fixa tårta,fixa present. Firar även min andra kompis som kommer imorn. Hon får en glassmaskin som hon får av mig och en annan kompis. Funderar på att även ta ut poolen så ungarna kan BADA...Det är ju varmt. Bra 5års kalas. 5 ungar och 4 vuxna. Vill ej ha fler.
Idag är hon på utflykt med dagis. Hennes första utflykt. Så stolt hon har varit.
Söndag blir det körskola-handledarkursen....Zzzzznark.. Fan vad snäll jag är..