MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Måsen fick en firre

Kategori: Allmänt

Då har jag kommit till en bra vecka. Förutom mitt knä som pajjat helt. Borde gå med kryckor eftersom jag har svårt att böja på knät. Lite ångest för att nu börjar jag känna mig gammal. VAD HÄR NÄST??
Pratade med en vakts kompis i helgen och han sa att jag har problem med miniskern. Hmm...jahapp...mammas man sa samma sak.Och imorn ska jag till läkaren eftersom jag vaknar 1000ggr/natt av smärtan.Imorn kommer jag även att ha fullt upp. Hämta tösen från dagis,köra henne till mor.Köra de till flygplatsen och vinka av. Gud vad jag oxå vill med,men det kostar 800kr...Vilket kanske e billigt i sig,men jag har inte de där sedlarna. Men ja...skulle vara kul att överraska tösen där nere.

Vad mer har hänt? man har varit ledig en del som de flesta. Varit och fiskat. Fick man napp??

NEJ,MEN MÅSJÄVELN FICK FAN EN FISK.
Ville bara skjuta måsen och ta hans fisk. Seriöst....Jag blev sur så det blev till att åka hem.

Även träffat någon jag var kär i så länge, i lördags. En iller. Märklig känsla. När han drog sprang jag ut och kramade honom.
Sliten som alla sa,men det blir väl så när man bara jobbar och dricker...
 

Stort plus till alla vakter man känt ett bra tag. Som får kvällen på gott humör. Som välkomnar en med kramar och massa snack. Och massa leenden.
 
Nu sitter man på skolan. Och gör NADA. Surf,haft möte. Ska dra snart..Ut för ett bloss sen hämta miss BABY:)
Onsdag sushi lunch sen torsdag är jag bjuden till bästa vännen på familjekalas. Hon bjöd bara familjen och mig. ÄRAD... hon kunde bjudit flera vänner men såg mig som familjemedlemen.Sånt känns enormt. Dessutom känner jag ju hela familjen och de mig. Ärad som sagt