MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Många tankar.....

Kategori: Allmänt

På natten ligger jag och tänker en massa ..
"Åh,det måste jag skriva om"
 
I bilen tänker jag en massa
"Åh det måste jag skriva om"
 
När jag väl är här har alla de fantasifulla och intressanta tankarna försvunnit....
 
Jut det. I förrgår hälsade vi på en kompis. Hennes moster var där-55år. Och hon gör verkligen att man inte ger upp hoppet om att man kan ha kul även då.
För 2 v sedan var hon ute med en kompis. Blev lite för full....Och ramlade.. Herre...Hon visade bilder. Helt sönderslagen över hela ansiktet.Hon såg 100% misshandlad ut. (Det var hon verkligen inte,dessutom har hon en underbar man sen länge). Hon fick åka till sjukhus. 20 stygn vid läppen.
Och självklart så jobbar hon på samma sjukhus. PINSAMT...
MEN KUL!
 
Man kan ha kul med vänner över 50. Hatar folk som spärrar in sig. Som glömmer bort vänner,som prioriterar annat. Som min mor som inte varit ute sen hon var 45 kanske?! Hon är "FÖR GAMMAL" för att gå ut...HMMMMMMMM...roligare att sitta inspärrad och ruttna i en lägenhet...Men ok..visst.
 
Aldrig varit sån, och kommer aldrig vara sån. Min prio är mitt barn och mina vänner. Killen kommer som nr2.
Sorry...men killar kommer och går, vänner består! De är familj
Hur kär man än är, är det bara väldigt taskigt att skita i sina vänner några veckor/månader/år för att man är sambo ,har barn, är kär mm..Sen när det är slut kommer folk krypandes tillbaka till sina vänner. Usch...så där gör de flesta. Det får mig att må illa.....Vännerna är min familj, och familjen kommer först.
Är det därför jag har bra nära vänner? Som inte lämnar mig?
Kanske, för de vet var de har mig.. Så är det nog. Känner många(mer förr) som man inte visste var man hade de... Fy.. och de var många.Och alltid det där krypandet tillbaka.... För förr eller senare tar de flesta förhållanderna slut.