MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Hur mycket hjälp man än får...

Kategori: Allmänt

...är det fortfarande jag som betalar det mesta.
Tråkigt som fan. För jag ligger jätte back...
Och jag har så jävla ont i lederna så jag dör. Det enda hjälp jag får är värktablett. Och "träna"
Men hur ska jag kunna träna när jag inte kan böja knät för det gör så ont att jag gråter???
 
Och fingrarna klarar inte mycket alls.Läkaren förra veckan skrattade nästan åt mig.Väntade 1h på honom och fick hela 3minuter. Och det har jag betalat för.
Ja,jag klagar. Har all rätt att klaga!
Att bara sätta mig på toa är en konst för sig. Det där böjandet...
 
Men jag fick en lite solstråle på mig när jag läste att Maggan Graaf drabbats av samma som mig. JAG ÄR INTE ENSAM!!